воскресенье, 23 января 2022 г.

 9а клас укр.мова 24.01

Гра «Так  чи  ні»

- Я стверджую, що заява - це напівофіційне повідомлення, тому текст повинен бути складений не тільки чітко, коротко і ясно, але і емоційно. 

- Я думаю, що прізвище, ім’я, по-батькові адресата пишеться в правому верхньому куті листка у давальному відмінку.

- Я напишу прізвище, ім’я, по-батькові адресанта в верхньому лівому кутку листка 

у давальному відмінку. 

- Я наполягаю, що заява як офіційний документ адресується організації, установі, підприємству чи посадовій особі. 

- Мені здається, що до заяви обов’язково треба додавати підтверджуючі документи.

- Я вважаю, що слово «заява» пишеться з великої букви посередині рядка без крапки в   кінці. 

- Я думаю, що підпис заявника пишеться внизу праворуч, дата ставиться зліва під текстом. 

-  Я стверджую, що заява пишеться тільки від руки. НАписати заяву на ім,я директора школи  про звільнення від занять у зв,язку з від'їздом 



На





Комментариев нет:

Отправить комментарий