понедельник, 13 апреля 2020 г.

Завдання для 7-А класу 
з української літератури 
дочитати до сторінки 241
Дати відповіді:

Хто з героїв повісті каже:
- «Немає коралів – не буде й весілля» 
- «Чотири п’ятдесят? Фігня! Для мене гроші – не проблема, ще й трошки «лівих» учора перепало» 
- «О, моя тітка хоче саме таких(коралів). І що в них гарного? Коли справді надумає, то яку ціну казати?»
- «Он ми якої! Так, украв. Сорі, сорі, сорі! А тягне мене! Щось наче вело за тобою…» 
- «Ще з часів польського короля моїм предкам – козакам, котрі розбитніші, вислужились, - жалувано! Ось і документи! Тут – усіхні! Пропадуть хіба разом зі мною!» 
- «Хто не хто, а це дівчатко і є моя прабабця Клава, тобі прапрапра! Сумна, бо не таланило їй. Це вона ті коралі десь узяла, ось тільки не вбирала ніколи» 
- «Згубила моя мати невинну душу, стратила й хлопця» 
- «Не могла(прийти до ворожки). Хоронила брата, застрелився ненароком – пояснила»
- «Сьогодні по обіді Клава до ставка прийде шмаття полоскати. Налякай! Переляк на воді – найтяжчий. Від нього ніхто не відволодає» (Ворожка).
- «Як давно тебе не бачив! Щодня якогось букета приберігаю, а тебе немає» 
- «Хотів (переписати прізвище), а нащо? Тільки дочками Бог нагородив. Рано чи пізно заміж повискакують, навіть Ягід не стане» 
- «Мама до погреба нікого не допускає! Дуже боїться, аби на крутих східцях не розбилися. Це відколи тато на війні загинув, у неї такий переляк» 

РОБОТИ НАДІСЛАТИ ДО 17.04 !ПРАЦЮЄМО ЗА ШКІЛЬНИМ РОЗКЛАДОМ !!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий